امنیت پایدار در آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین سرمایه تولید گران است/تبدیل تبریز به الگویی برای شکست پروژه تحریم‌ها
امنیت پایدار در آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین سرمایه تولید گران است/تبدیل تبریز به الگویی برای شکست پروژه تحریم‌ها
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بزرگترین سرمایه تولید گران است، گفت: تبریز می‌تواند به الگویی برای شکست پروژه تحریم‌ها تبدیل شود.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلیزاده امروز در نشست تشکل‌های مردمی صنعت و معدن و تجارت استان اظهار کرد: با عنوان سال، نباید مواجهه شعاری داشته باشیم، این عنوان، فرمان و تکلیف آفرین است. باید برای تحقق شعار سال، دستگاه های متولی به هماهنگی و هم افزایی برسند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: “پرچم آزادی ایران دست تبریزی هاست”، گفت: در حوزه اقتصادی نیز ما می توانیم به الگویی برای آزادی کشور از دست تحریم ها و شکست پروژه تحریم باشیم.

سردار عباسقلیزاده افزود: قدردان مردمِ غیور استان هستیم. در آشوب های اخیر، مردم آذربایجان توطئه های معاندان را خنثی کردند. این امنیت مثالزدنی، بزرگترین سرمایه تولیدگران و سرمایه گذاران است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری گفته اند؛ همه ظرفیت های کشور و به تبع آن همه ظرفیت های سپاه عاشورا در خدمت تحقق شعار سال است. ما در کنار شما هستیم، تا شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم.

راه‌اندازی ۵۰۰ واحد تولیدی جدید در آذربایجان شرقی

صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت های استان در حوزه سرمایه گذاری گفت: علی‌رغم جنگ ترکیبی دشمنان در سال گذشته، شاهد رشد سرمایه گذاری در استان بودیم. ۶۰۴ قراداد در سال گذشته منعقد شد که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۶۳ درصدی رقم خورد.

پرنیان افزود: رشد سرمایه گذاری را مدیون خون شهدا و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، علی الخصوص سپاه هستیم. سرمایه گذار به امنیت کشور اطمینان دارد و به همین دلیل علیرغم تحریم و تلاش دشمن، رشد سرمایه گذاری اتفاق افتاده است.

پرنیان گفت: در سرمایه گذاری رتبه اول کشور را کسب کرده ایم. منت دار رهبر معظم انقلاب هستیم چرا که انتخاب شعار امسال، مطالبه مردم، نیاز کشور و خواسته تولید کننده هاست. ما برای سال‌جاری راه اندازی ۵۰۰ واحد جدید تولیدی را برنامه ریزی کرده ایم.

وی تصریح کرد: رفع موانع تولید میثاق همیشگی ماست و لازم می‌دانم از اقشار سپاه عاشورا در حمایت از تولید و رفع موانع آن تشکر و قدردانی کنم.

در این دیدار تعدادی از تولید کننده‌ها به بیان مطالب خود پرداختند. رییس انجمن صنایع برقی در این دیدار گفت: ما شعار سال را نقشه راه می دانیم نه صرفاً یک شعار.

پایان پیام/