امروز جامعه ایران شدیداً نیاز به جهاد تبیین دارد
امروز جامعه ایران شدیداً نیاز به جهاد تبیین دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز جامعه ایران شدیداً نیاز به جهاد تبیین دارد، همان مأموریتی که رهبر انقلاب اسلامی بر عهده نخبگان و اندیشمندان و دلسوزان انقلاب اسلامی نهاده است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه، در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت یوم الله نهم دی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: در دوران درخشان انقلاب اسلامی و در طول این چهاردهه، همواره فرمایش پیامبر(ص) در جنگ احزاب نمود عینی یافته است که تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از بدو پیروزی نهضت مردمی در سال ۱۳۵۷، در مقابل استکبار و ایادی آن در داخل و خارج ایستاده است و در مقاطع مختلف، سیل خروشان و عظیم مردم فتنه‌های گوناگون را خنثی کرده که نهم دی سال ۱۳۸۸ یکی از قله های فراموش نشدنی حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی بود.

وی به حساسیت‌ها و شرایط بسیار پیچیده امروزی جامعه ایران اشاره کرد و افزود: امروز جامعه ایران شدیداً نیاز به جهاد تبیین دارد، همان مأموریتی که رهبر انقلاب اسلامی بر عهده نخبگان و اندیشمندان و دلسوزان انقلاب اسلامی نهاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بزرگترین جهاد تبیین را خدمت به مردم عنوان و تأکید کرد: اگر تمام دست اندرکاران و خدمتگزاران جمهوری اسلامی، در خدمت به مردم و انجام وظایف خود کوتاهی نکنند، بخش اعظمی از نارضایتی‌ها و نقایص رفع خواهد شد و همین حرکت بزرگترین تبیین برای اثبات کارآمدی نظام مردمی و دینی ماست.

وی با اشاره به فرارسیدن سیزدهمین سالگرد یوم الله نهم دی و لزوم برنامهریزی برای بزرگداشت این حماسه بینظیر مردمی، افزود: اولین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی، با موضوع سیاستگذاری استانی، در محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و با حضور مدیران نهادها و دستگاههای اجرای استان تشکیل و کلیات و رویکردهای تبلیغی، عملیاتی و اجرایی به بحث گذاشته شد و در این جلسه بنا داریم مباحث پیشنهادی برای اجرا در سالروز نهم دی را انجام داده و انتظارات خود را از دستگاههای اجرای استان بیان نماییم.

اسکندری از تدارک برنامهها و مراسم مختلف و متنوع برای بزرگداشت این روز خبر داد و عنوان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی و مجازی، برگزاری سلسله نشست های عمومی و تخصصی برای اقشار و سنین مختلف، برگزاری همایشهای تبیینی برای جوانان، دانش آموزان، بانوان، کارگران و کارمندان، دانشجویان و …، برگزاری جشنوارههای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی و …، تولید و پخش ویژه برنامههای تلویزیونی و رادیویی و تهیه گزارش های خبری و مصاحبه با اقشار مختلف مردم، برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی و جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و دانش آموزی از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده بمناسبت سالروز حماسه نهم دی در سطح استان خواهد بود.

وی در پایان از تمام نهادها و دستگاههای اجرایی استان خواست تا در هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این مناسبت مهم و تاریخ ساز مشارکت حداکثری نمایند.

انتهای پیام /