امام جمعه ورزقان مرتکب فعل حرام شده است!/ دروغ‌هایی که به من نسبت می‌دهند کذب است
امام جمعه ورزقان مرتکب فعل حرام شده است!/ دروغ‌هایی که به من نسبت می‌دهند کذب است
الهوردی دهقانی با صدور بیانیه‌ای به اظهارات اخیر امام جمعه ورزقان و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم وی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار شمس، «الهوردی دهقانی» نماینده ورزقان در مجلس یازدهم با صدور بیانیه‌ای نوشت:

امام جمعه محترم شهرستان مصاحبه‌ای علیه بنده تهیه و با صوت و تصویر ایشان پخش کرده است که برخی گروه‌ها آن را انتشار داده‌اند. امام جمعه‌ محترم افتراها، تهمت‌ها و دروغ‌هایی به بنده نسبت داده‌ و بنده را دروغگو و قانونگذار قانون‌شکن معرفی کرده‌اند. فارغ از اینکه ایشان مرتکب عمل حرام و جرم شده‌اند و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه بنده کرده‌اند و برخی شرایط خود در مقام امامت جمعه‌ را زیر سئوال برده‌اند که قضاوت با خوانندگان و شما مردم شریف می‌باشد، بنده سکوت کردم تا شاید وحدتی که ایشان پرچمدار آن هستند خدشه‌دار نشود!

این مافیای خلوت‌نشین در ادامه توطئه‌های خود علیه اینجانب توسط همین شخص و همین گروه‌ها اقدام به خبرسازی دروغ دیگری مبنی بر ضرب و شتم یکی از نمایندگان استان و تلویحاً و آشکارا بنده را به عنوان‌ نماینده مضروب و مورد شتم قرار گرفته معرفی کرده‌اند که مصداق بارز ترور شخصیت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می‌باشد.

بنده ضمن رد تمام موارد مذکور اعلام می‌دارم هم امام جمعه محترم و هم اشخاص و گروه‌های فضای مجازی که این موارد سراسر کذب را منتشر کرده‌اند ، مدارک و مصادیق قانون شکنی، دروغگویی و تهمت‌هایی را که به بنده نسبت داد‌ه‌اند، در فضای مجازی منتشر کنند تا مردم قضاوت کنند.

با توجه به تماس‌های بیش از حد و مکرر موکلین و مردم شریف شهرستان و درخواست پیگیری قضایی و قانونی موضوع ضمن درخواست از نهادهای نظارتی شهرستان و استان برای ورود و رسیدگی به موضوع و اطلاع رسانی به مردم قهرمان شهرستان و استان خودم نیز اقدامات لازم قضایی و قانونی را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/