المپیادهای دانشجویی نویدبخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان است
المپیادهای دانشجویی نویدبخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان است
تراب محمدی گفت: المپیادهای دانشجویی نویدبخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان است و ما باید بعد از فروکش کردن کرونا به دنبال ایجاد این فضا در دانشگاه‌ها باشیم.

به گزارش شمس، تراب محمدی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تبریز اظهار کرد: المپیادهایی که پس از فروکش کردن ویروس کرونا به‌ویژه المپیادهای دانشجویی، نوید خوبی هستند که نشاط و هیجان را به جمع دانشجویان بازگردانده و در افزایش سطح علمی آنها نیز موثر هستند‌.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف المپیادهای فرهنگی و ورزشی آشنایی دانشجویان با رفتار و اخلاق یکدیگر است که در این مدت دانشجویان همزیستی خوبی باهم دارند و با داشته‌های فرهنگی، هنری و تاریخی استان هم آشنا می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایچان شرقی استانی با قدمتی بیش از هفت هزار ساله و با آثار تاریخی متعدد و ثبت جهانی شده است که آب و هوای خوبی هم دارد که دانشگاه تبریز باید شرایط بازدید از آنها را فراهم کند؛ روستای تاریخی کندوان، جنگل‌های ارسباران، بازار تاریخی تبریز و کلیساهای استان نمونه‌ی بسیار خوبی از آن هستند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران، اساتید، دانشگاه‌ها و کارکنان دانشگاه تبریز و ادارات کل استان برای برگزاری این رویداد ملی، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با خاطره‌ی خوش این شهر را ترک کنند.

انتهای پیام/