اقدام شهرداری منطقه ۴ به رفع مشکلات پارک‌های مصلی و کوچه‌باغ
اقدام شهرداری منطقه ۴ به رفع مشکلات پارک‌های مصلی و کوچه‌باغ
مشکل روشنایی پارک مصلی یک روز پس از بازدید شهردار تبریز از این پارک برطرف و دیگر موارد نیز توسط شهرداری منطقه ۴ در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش شمس، در آخرین ساعات روز دوشنبه هفته جاری، یعقوب هوشیار به همراه یاسین بجانی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، جواد صدیقی معاون خدمات و محیط زیست، اکبر امجدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ از پارک مصلی و کوچه‌باغ در این منطقه بازدید و دستور رفع نواقص و مشکلات این پارک‌ها را صادر کرد.

یک روز پس از این بازدید، اصلی‌ترین مشکل پارک مصلی که مربوط به روشنایی بود، توسط شهرداری منطقه ۴ برطرف شد. همچنین دیگر نواقص و مشکلات بررسی شده در بازدید دوشنبه شب شهردار تبریز، در دستور کار منطقه قرار گرفته تا در حداقل زمان نسبت به رفع آنها اقدام شود.

به گفته مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ تبریز، ۵۵ پارک در حوزه استحفاظی این منطقه قرار دارد که ۸۰ درصد تامین و تجهیز این پارک‌ها به مبلمان مورد نیاز در ۱۰۰ روز اخیر انجام شده و قسمت‌های باقی‌مانده نیز طبق دستور شهردار تبریز در دست اقدام است.

پیش از این، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از شهروندان خواسته بود تا به شهردار تبریز بگویند که از کدام پارک‌ها بازدید کند. پس از این نظرسنجی که در قالب مصاحبه تصویری انجام شده بود، بازدیدهای یعقوب هوشیار از پارک‌های سطح شهر آغاز شد و در اولین اقدام، شهردار تبریز از پارک مصلی و کوچه‌باغ واقع در منطقه ۴ بازدید کرد که نتیجه آن، رفع مشکل روشنایی پارک مصلی و شروع اقدامات عمرانی و خدماتی در محل‌های بازدید شده بود.

انتهای پیام /