اقدام زشت آذرپارک در شکایت از شهروندان/ پرونده شرکت پارک حاشیه‌ای روی میز شورا
اقدام زشت آذرپارک در شکایت از شهروندان/ پرونده شرکت پارک حاشیه‌ای روی میز شورا
بابایی‌اقدم شکایت قضایی آذرپارک از شهروندان دارای بدهی را اقدامی زشت خواند و گفت به تخلفات احتمالی این شرکت و انتقادات شهروندان از آن رسیدگی می‌کنیم.

«فریدون بابایی اقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به انتقاد شهروندان از اخذ هزینه‌ی پارک حاشیه‌ای در تبریز اظهار داشت: اینکه بگوییم اخذ هزینه از بابت پارک در حاشیه‌ خیابان‌ها غیرقانونی‌ست، واقع‌بینانه نیست. باید واقعیت‌های شهری را در نظر گرفت، ما با کمبود پارکینگ در شهر مواجهیم.

وی افزود: فضای عمومی و معابر شهری به نام شهرداری است. حتی ما در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر جلسه‌ای داشتیم تحت عنوان «کاربری‌های عمومی» و قرار شد ثبت اسناد، سند رسمی کوچه‌ها و معابر شهر را به‌نام شهرداری بزند.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: از گذشته در تبریز برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای و مدیریت پارک در حاشیه خیابان‌ها، توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تبریز پارکومترهای ترافیکی در سطح شهر نصب و راه اندازی شد. اکنون پارکومتر جای خود را به پارک هوشمند داده و این هوشمندسازی، ارتباط پولی راننده و پارکبان را از بین برده است.

وی در خصوص مشکلاتی من‌جمله اخذ هزینه بی‌حساب‌وکتاب از شهروندان و ثبت دیرهنگام خروج به‌منظور اخذ هزینه بیشتر، عنوان کرد: شرکت آذرپارک با سازمان ترافیک شهرداری تبریز قرارداد دارد و قطعاً باید توسط این سازمان نظارت‌هایی صورت گیرد. ما هم در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در قالب کمیته‌های مختلف حتما به موضوع تخلفات و گله‌مندی‌های شهروندان ورود می‌کنیم تا از طریق کارشناسان کمیسیون بررسی میدانی انجام بگیرد.

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز با انتقاد از شکایت آذرپارک از رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان بدهی بابت پارک خودرو در حاشیه خیابان‌های تبریز دارند، متذکر شد: این کار بسیار زشتی است که حتما در دستور کار کمیسیون قرار خواهیم داد و در اولین جلسات کمیسیون، مسائل پیرامون آذرپارک را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام /