اقدامات گسترده در تفرجگاه بزرگ ائل باغی تبریز برای استفاده شهروندان
اقدامات گسترده در تفرجگاه بزرگ ائل باغی تبریز برای استفاده شهروندان
عباسی از اقدامات گسترده این منطقه در تفرجگاه بزرگ ائل باغی خبر داد.

به گزارش شمس،محمدرضا عباسی از بسیج نیروها و به کارگیری امکانات و تجهیزات در این منطقه خبر داد و گفت: اقدامات گسترده ای را در زمینه ساماندهی و تجهیز این تفرجگاه انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت، این اقدامات بصورت روزانه در برنامه کاری معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار دارد و با تلاش تمام نیروهای این حوزه، خدمات لازم جهت آماده سازی  و ساماندهی تفرجگاه ائل باغی در حال اجرا است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه۹ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: پاکسازی، شستشو و لایروبی مسیر آب برکه و راه اندازی مجدد آسیاب آبی، گلکاری گسترده و هرس درختان، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی مسیرها، نظافت و رسیدگی به آبنماهای موجود، رنگ آمیزی و رفع فرسودگی صندلی ها، ترمیم جداول مسیرهای مختلف این تفرجگاه، اصلاح شبکه ی روشنائی پارک، حفر کانال در مسیر سلامت جهت جاگذاری کابل برق و راه اندازی و تأمین روشنائی این مسیر از جمله اقداماتی است که با تلاش بی وقفه در حال انجام و تکمیل است.

گفتنی است بهرام نسیانی شهردار منطقه۹ تبریز در بازدیدهای مستمر خود از این تفرجگاه، ضمن بررسی آخرین وضعیت ساماندهی و آماده سازی آن، در خصوص اجرای بهتر امور دستورات لازم را ارائه کرد.