اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ به مناسبت عید غدیر خم
اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ به مناسبت عید غدیر خم
شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای چندین برنامه در سطح حوزه این منطقه، به مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش شمس، موسی زارعی در تشریح اقدامات این منطقه به مناسبت عید غدیر خم گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت اعیاد به خصوص عید غدیر و آغاز امامت و ولایت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) توسط این منطقه برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی به اهمیت هفته ولایت و تبیین فرهنگ غدیر و ولایت‌پذیری بر فضاسازی مناسبتی، آذین‌بندی و نصب بنر، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی و مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ با پایگاه‌ها و مساجد سطح حوزه منطقه ۱۰ اشاره کرد و افزود: از سوی امور ارتباطات این منطقه در مجموع ۱۴ بنر به نیت چهارده معصوم (ع) در سطح منطقه نصب شده و معابر سطح حوزه، مقابل مساجد آذین‌بندی و چراغانی شده است.

برنامه نورافشانی با حضور شهروندان در خیابان شکلی، طبخ ۷۲ دیگ غذای نذری، دایر کردن ۱۰ ایستگاه صلواتی در معابر سطح حوزه از جمله در مقبره الشعرا، سید حمزه، بهمن آباد، ۴۲ متری انقلاب، شربت زاده، شکلی، مدیریت بحران منطقه و … از دیگر برنامه‌هایی است که زارعی به آنها اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به برپایی جشن‌های محلی به مناسب این عید بزرگ، افزود: جشن خیابانی و جنگ شادی در پارک مدافعان حرم کوی شربت زاده، جشن بزرگ مردمی عید ولایت در مقابل مسجد علی اکبر (ع) و همایش ائلیمیز در میدان انقلاب در قالب جشن در محلات سطح حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /