اقتدار امروز جبهه‌مقاومت مدیون رهبری و مدیریت شهید سلیمانی است
اقتدار امروز جبهه‌مقاومت مدیون رهبری و مدیریت شهید سلیمانی است
با شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها راهش متوقف نشد بلکه سایه اقدامات ایشان در مدیریت جبهه مقاومت و توسعه و تثبیت آن، به صورت محسوس قابل مشاهده است.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌گو با خبرنپاران با بیان این‌که شهید سلیمانی برای ملت ایران قهرمان ملی بود، اظهارداشت: خدمات ایشان برای جهان اسلام و بشریت نیز بسیار ارزنده بود

وی ادامه داد: اگر یادمان باشد داعش در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی به جنایت‌هائی از قبیل حمله مسلحانه به دفتر نشریه، رستوران‌ها، کنسرت‌ها و… دست زد و اگر شهید سلیمانی نبود، طبیعتا در جای جای جهان ریشه می‌دواند و هر روز مردم جهان شاهد جنایات بیشتری می‌شدند ولی رفتارهای زننده کشورهای غربی در ترور ایشان و حذف نام و تصویرشان از شبکه‌های اجتماعی و نفرت‌پراکنی علیه این شخصیت بزرگ، نشان از بی مبنایی تمام نشدنی آن‌ها در جهان بشری امروز است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با تاکید بر این‌که شهید سلیمانی با مجاهدت‌های بی‌وقفه خود داعش را از گروهی که می خواست بر سرمایه‌های عظیم نفتی عراق و سوریه دست یافته و بدون تقید به هیچکدام از ارزش‌های انسانی، در دنیا آتش جنایات گسترده به‌پا کند، به یک گروه تروریستی کوچک تقلیل داد.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها راهش متوقف نشد بلکه سایه اقدامات ایشان در مدیریت جبهه مقاومت و توسعه و تثبیت آن، به صورت محسوس قابل مشاهده است.

فرهنگی تشییع دهها میلیونی شهید سلیمانی را نیز یادآوری کرد و گفت: بعد از تشییع پیکر میلیونی حضرت امام خمینی (ره)، ایران شاهد چنین تشییع شکوهمندی نبود که مردم از ساعتی قبل از شروع، تا نیمه‌های شب در خیابان‌ها بودند تا با قهرمان و مجاهد خود وداع کنند.

وی به خاطره‌ای از روز شهادت سردار سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: آن روز که جمعه بود، برای شرکت در مراسم نماز جمعه و راهپیمایی به مصلی حضرت امام(ره) تبریز رفتم، اما به قدری حضور مردم باشکوه بود که تا خیابان‌های مجاور مملو از جمعیت بود و بنده نیز در حیاط مصلی که حتی به علت بارندگی قبلی خیس هم بود با دیگر محبان این سردار عزیز، در نماز جمعه شرکت کردم. پس از نماز، راهپیمایی پر شوری ‌در تبریز برای بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد.

انتهای پیام/