افطارلیق، همراه شهروندان و میهمانان بهاری تبریز در بهار قرآن
افطارلیق، همراه شهروندان و میهمانان بهاری تبریز در بهار قرآن
ویژه برنامه افطارلیق، به عنوان برنامه ویژه جشنواره‌ نوروزی تبریز بهشت ماندگار، در ماه مبارک رمضان، همراه شهروندان تبریزی و گردشگران نوروزی خواهد بود.

به گزارش شمس، امیر نصیربیگی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز، گفت: جشنواره‌ نوروزی تبریز بهشت ماندگار که از آخرین روزهای سال گذشته در پارک ها و بوستان های تبریز توسط هنرمندان تبریزی و استقبال گسترده از سوی مخاطبان در حال برگزاری است، در ماه مبارک رمضان نیز همراه شهروندان تبریزی و گردشگران نوروزی خواهد بود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این ویژه برنامه در نخستین روز از مبارک رمضان برابر با سوم فروردین، در پارک ها و بوستان های تبریز در مناطق دهگانه شهر برگزار و میزبان شهروندان تبریزی خواهد بود.

بر این اساس، پارک مهر ولایت تبریز واقع در شهرک اندیشه و پارک فرهنگی تاریخی و تفریحی باغشمال تبریز، در اولین روز از ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب و عشا شاهد حضور شهروندان تبریزی و گردشگران نوروزی خواهد بود.

این رویداد در حالی برگزار می شود که بسیاری از برنامه های پیش بینی شده برای جشنواره نوروزی تبریز، همچنان در بوستان های تبریز دنبال خواهد شد و گروه های فرهنگی و هنری، هنرنمایی خواهند کرد.

انتهای پیام /