افزایش نرخ سرویس مدارس تبریز به زمان دیگری موکول شد
افزایش نرخ سرویس مدارس تبریز به زمان دیگری موکول شد
 اعضای شورای اسلامی تبریز به موکول شدن افزایش نرخ سرویس مدارس در سال ۹۸ (افزایش ۱۸% نسبت به سال ۹۷) به زمانی پس از زمان بررسی بودجه رای مثبت دادند و این دستور جلسه با رای اکثریت اعضای شورا به زمانی دیگر موکول شد.

به گزارش شمس، عضو شورای اسلامی تبریز روز یکشنبه در جلسه شورای شهر با بیان اینکه بعد از افزایش قیمت بنزین برخی از سرویس‌های مدارس به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، گفت: تصویب افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال جاری موجب ایجاد حساسیت می‌شود.

غلامحسین مسعودی ریحان، روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه باید از تصیمات یکجانبه خودداری کرد، افزود: صورتجلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک مبنی بر افزایش نرخ سرویس مدارس باید در زمان دیگری بررسی شود.

محمد فرج قلی‌زاده، عضو دیگر شورای اسلامی تبریز نیز گفت: امروز زمان مناسبی برای افزایش نرخ سرویس مدارس نیست و ممکن است موجب افزایش قیمت در سایر زمینه ها نیز شود و پیشنهاد می‌ شود فعلا این موضوع بررسی نشود.

فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی تبریز نیز با بیان اینکه افزایش نرخ سرویس مدارس کاری عادی و همه‌ ساله است، گفت: افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه ربطی به گرانی بنزین نداشته و افزایش قیمت سالانه است که به علت برخی مشکلات به امروز موکول شده است.