افزایش صادرات محصولات لوازم خانگی آذربایجان‌شرقی/ لوازم خانگی تبریز در ترکیه
افزایش صادرات محصولات لوازم خانگی آذربایجان‌شرقی/ لوازم خانگی تبریز در ترکیه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، قیمت تمام شده پایین و تنوع محصولات لوازم خانگی واحدهای تولیدی تبریز را عامل اصلی افزایش صادرات اعلام کرد.

به گزارش شمس، صابر پرنیان صبح امروز در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه در نمایشگاه بین المللی تبریز قیمت تمام شده پایین و تنوع محصولات لوازم خانگی واحدهای تولیدی تبریز را عامل اصلی افزایش صادرات دانست و  اظهار کرد: واحدهای صنعتی لوازم خانگی در تبریز قابلیت بسیار زیادی برای افزایش تولید دارند که این حوزه یکی از ظرفیت های خوب صنعتی استان است.

وی افزود: افزایش روزافزون کیفیت محصولات تولیدی توام با کاهش قیمت تمام شده و تنوع محصولات لوازم خانگی در تبریز، موجب صادرات چشمگیر و قابل توجه به کشورهای همسایه شده است.

پرنیان ادامه داد: در حال حاضر واحدهای تولیدی لوازم خانگی محصولات متنوعی را با قیمت پایین و کیفیت زیاد تولید می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در سه ماه نخست امسال محصولات لوازم خانگی مانند یخچال و کولر به ارزش ۷۸۰ هزار دلار به ترکیه صادر شده که در کل برای صنایع لوازم خانگی بازار خوبی ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های آذربایجایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، البرز و قزوین و همچنین شرکت هایی از کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی محصولات خود را ارائه کردند.

در این بازدید که با حضور معاونان سازمان انجام شد برخی از غرفه داران و فعالان اقتصادی مسایل و مشکلات خود را با رئیس سازمان صمت استان مطرح کردند که در این زمینه مقرر شد مسایل و مشکلات مطرح شده بررسی و رسیدگی شود.

انتهای پیام/