افزایش تورم ناشی از ضعف مدیریتی است
افزایش تورم ناشی از ضعف مدیریتی است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: افزایش تورم، ناشی از ضعف مدیریتی است البته این افزایش تورم هم بی تاثیر از تحریم ها نیست.

محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار شمس در خصوص افزایش تورم ۴۲.۷ درصدی اظهار کرد: افزایش تورم، ناشی از ضعف مدیریتی است البته این افزایش تورم هم بی تاثیر از تحریم ها نیست.

وی اعلام کرد: برای کاهش تورم و اثرات آن بروی جامعه، میتوان طرح های اقتصادی را پیشنهاد و اجرایی کرد و با مدیریت صحیح اقتصادی و با توزیع کالاهای اساسی با قیمت پایین بین مردم، اثرات منفی تورم را کاهش داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در خصوص انفجار اخیر پالایشگاه نفت عربستان و تاثیر آن بر بازار نفت و کاهش فشار تحریم های نفتی ایران تصریح کرد: اتفاقات اخیر نقش بازدارنده اش در بازار نفت ایرن قوی تر بود و با انفجار اخیر آرامکو، فشار و تشدید فشارها بر بازار نفت ایران در عرصه بین المللی کاهش یافته هر چند برخی به تبلیغات منفی علیه ایران ادامه می دهند، با این حال موجب تسهیل فروش نفت ایران شده و به نفع نفت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در خصوص گرانی نان و عرضه نان لواش به قیمت ۳۰۰ تومان اظهار کرد: گرانی نان هم ناشی از ضعف مدیریتی است .

فرهنگی در خصوص سفر آقای روحانی به نیویورک گفت: آقای روحانی برای اینکه مواضع ایران را در عرصه بین الملل بیان کنند، به نیویورک سفر کرده اند.

  • نویسنده : المیرا جلیلی