افزایش تصادفات جاده‌ای در صورت عدم ساماندهی جاده هشترود – مراغه
افزایش تصادفات جاده‌ای در صورت عدم ساماندهی جاده هشترود – مراغه
فرماندار هشترود گفت: اگر جاده هشترود_مراغه ساماندهی نشود با افزایش تصادفات جاده ای و تلفات انسانی روبرو خواهیم شد.

به گزارش شمس، علیرضا توری در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، با بیان این‌که پلیس راه هشترود در ۲۶ اسفندماه افتتاح خواهد شد، یادآور شد: برای کاهش تلفات جانی و مالی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، جاده‌های فرعی و اصلی هشترود در سال آینده آسفالت ریزی خواهند شد.

وی اضافه کرد: هفت نقطه از جاده‌های هشترود نیاز به نصب دوربین دارند و این امر باید هر چه زودتر اجرایی شود و هزینه‌های موجود باید از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

وی گفت: مسیر ورودی هشترود از طرف مراغه باید تعریض شود تا حوادث به حداقل برسد و این مهم، نیازمند توجه ویژه اداره راه و شهرداری است.

توری اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک ادارات با یکدیگر و الزام به انجام امورات محوله از امورات واجب شهرستان است و باید به نحو احسنت انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: زیر گذرها و جرائم آزاد راه باید با شن ریزی و تسطیح ساماندهی شوند و این مهم بر عهده اداره نگهداری آزاد راه‌ها است.

وی افزود: متاسفانه مسئولان متولی راهداری شهرستان مراغه در جهت نگهداری و بهسازی راه استحفاظی خود که نصف جاده هشترود و مراغه را عهده دارهستند، کوتاهی می‌کنند.

فرماندار هشترود ادامه داد: روشنایی مسیر اتوبان در محدوده روستای ورقه و لکه گیری آسفالت در این محدوده باید به نحو احسنت انجام گیرد.

وی هم‌چنین در جلسه مشارکتی با مدیران بانک‌ها و جهادکشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی باید تلاش خود را در جهت ارتقای سطح کشاورزی شهرستان به کار گیرد و بسته‌های حمایتی را در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون کشاورزان هشترودی نتوانسته‌اند از تبصره ماده ۱۸ استفاده کنند که ضعف متولیان را در بر دارد.

توری افزود: اعتبارات زیادی در حوزه گردشگری و صنایع وجود دارد که تا به حال به نحو احسنت از آن در سطح شهرستان استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: ادارات هشترود باید در هر زمینه نسبت به جذب اعتبارات لازم اقدام کنند تا شهرستان شاهد پیشرفت همه جانبه باشد.

انتهای پیام /