افراد پاکدست و توانمند کاندیدا شوند/ در بررسی صلاحیت‌ها سیاسی‌کاری نشود
افراد پاکدست و توانمند کاندیدا شوند/ در بررسی صلاحیت‌ها سیاسی‌کاری نشود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم خواهان کاندیداتوری افراد پاکدست، توانمند و متخصص در انتخابات شورای شهرها شد.

به گزارش شمس، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: هیات نظارت بر انتخابات باید براساس قانون، صلاحیت کاندیداها را بررسی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: برای احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها نباید سلایق سیاسی، حزبی و قومیتی لحاظ شود تا هیچ شائبه‌ای به‌وجود نیاید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در بررسی صلاحیت کاندیداها به نحوی عمل شود که حق احدی از این افراد تضییع نشود؛ ضمن اینکه اعضای هیات نظارت هم به همین شیوه عمل خواهند کرد.

وی ابراز داشت: افرادی که توانایی و شایستگی لازم را دارا هستند می‌توانند پا به عرصه انتخابات بگذارند تا اینکه بتوانند در حل مشکلات مدیریت شهری و شهرداری‌ها گام‌های اساسی بردارند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: ورود افراد پاکدست به نهاد شوراها باعث خواهد شد که اعتماد مردم به مدیریت شهری جلب شود و البته دیگر شاهد اتفاقات ناخوشایند در شوراها نخواهیم بود.

انتهای پیام/