افتتاح بزرگترین مجموعه اورژانس شمالغرب کشور/ ظرفیت اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) سه برابر شد
افتتاح بزرگترین مجموعه اورژانس شمالغرب کشور/ ظرفیت اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) سه برابر شد
این پروژه ماحصل بخشی از تفاهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص توسعه فضاهای درمانی کشور جهت رسیدن به استانداردهای جهانی بوده که به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث شده است.

به گزارش شمس، هم‌زمان با هفته بسیج بزرگ‌ترین مجموعه اورژانس شمال غرب کشور بعد از ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهر تبریز افتتاح گردید.

این مجموعه در چهار طبقه با زیربنای ۱۱۰۰۰ مترمربع ساخته‌شده و توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء احداث شده است.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) عملیات اجرایی پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) را با وجود مشکلات اقتصادی در مدت تقریبی سه سال به پایان رسانده که در مقایسه با میانگین زمان ساخت پروژه‌های بیمارستانی در کشور در نوع خود بی‌نظیر است.

اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز درمانی شمال غرب همه‌روزه پذیرای انبوهی از مراجعین و بیماران بوده و با بهره‌برداری از این پروژه فضای اورژانس این مرکز به سه برابر و تعداد تخت‌های فعال آن نیز به ۱۱۰ تخت افزایش می‌یابد.

ساختمان جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) در جوار بیمارستان موجود بناشده و شامل بخش‌های اورژانس داخلی و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی و مرکز تحقیقات گوارش می‌باشد.

انتهای پیام/