افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سایه سمن
افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سایه سمن
آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سایه سمن عصر امروز با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

به گزارش شمس، تورج زه‌فروش، رئیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سایه سمن در افتتاح این مجموعه اظهار داشت: گروه سن ایچ از ۱۰ شرکت بزرگ تشکیل شده است و شرکت سایه سمن نیز یکی از این شرکت‌هاست که دانشگاه علمی و کاربردی این شرکت با ۹۰۰ دانشجو یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها در کشور است.

وی ادامه داد: با ایجاد این آموزشگاه می‌خواهیم مهارت آموزی در کشور را به منصه ظهور برسانیم و باید در سیستم مهارت‌آموزی تجدید نظر شود تا مهارت به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند.

زه فروش با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی در کشور ما شکست خورد، عنوان کرد: این هم به این دلیل بود که همه مراکز دولتی رو به افتتاح این دانشگاه‌ها زدند و بخش خصوصی از این کار متضرر شد. ما برای برون رفت از این موضوع به فکر ایجاد آموزشگاه آکادمیک فروش افتادیم چون اساس شرکت سایه سمن فروش است و باید از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تشکر کنم بابت همکاری که با ما داشتند تا بتوانیم در بخش مهارت آموزی دانش بنیان فعالیت کنیم.

غلامحسین حسینی‌نیا، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هم در این مراسم گفت: افتتاح آموزشگاه دانش بنیان سایه سمن را به فال نیک می‌گیرم که ان شالله شاهد پیشرفت و توسعه مهارت آموزی در این مجموعه باشیم.

وی ادامه داد: از مجموعه بزرگ سن ایچ تشکر می‌کنم که در بخش دانش بنیان خدمتی را در حوزه مهارت آموزی انجام می‌دهند و این یک کار بسیار ارزشمند است که برای جوانان ایران زمین اشتغال‌زایی می‌کنند.

حسینی‌نیا تصریح کرد: نهضت مهارت آموزی در دولت سیزدهم شروع شده و اهمیت ویژه‌ای به این موضوع اختصاص داده شده است تا بتوانیم همراه با فعالیت دانش بنیان حلقه مهارتی را در کشور گسترش بدهیم. همچنین امیدوارم سایر شرکت‌ها هم در زمینه‌های دانش بنیان فعالیت کنند.

انتهای پیام/