اعتماد به توان و تخصص نیروهای شهرداری تبریز در پروژه شهید فلاحی (ارتش)
اعتماد به توان و تخصص نیروهای شهرداری تبریز در پروژه شهید فلاحی (ارتش)
شهردار تبریز از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) به عنوان شاهراه ارتباطی یاد کرد و گفت: برای اتمام این پروژه از توان و تخصص نیروهای مجموعه شهرداری استفاده شده است.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی با بیان اینکه ترافیک ایجاد شده در این مسیر موجب نارضایتی شهروندان شده بود، اظهار کرد: امیدوارم بر اساس روزشمار تعیین شده، این پروژه در موعد مقرر و طبق تعهد قبلی، به شهروندان عزیز تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه این پروژه باید یک سال قبل افتتاح می‌شد، افزود: نکته مثبت این پروژه استفاده و بهره گیری از توان داخلی مجموعه شهرداری تبریز است.

هوشیار خاطرنشان کرد: از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز جهت اعتماد به توان تخصصی مجموعه مدیریت شهری تشکر می‌کنم.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز نیز در جریان این بازدید گفت: پروژه شهید فلاحی در چند جبهه فعال است.

سامان احمدزاده افزود: بخشی از این پروژه عرشه است که شب گذشته بخشی از آن نصب شد و هر شب نصب عرشه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: رمپ و دیوارگذاری پروژه نیز آغاز شده و مطابق برنامه پیش می‌رویم. در ضلع غربی نیز برخی تاسیسات موجود غلاف گذاری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمدزاده با بیان اینکه در ضلع غربی نیز تملک‌هایی انجام گرفته است، گفت: پروژه مطابق زمانبندی در حال انجام است و امیدواریم تا پیش از برنامه زمانبندی افتتاح شود.

انتهای پیام /