اعتراف به مشکل سیستم تهویه و اطفاء حریق در مترو تبریز
اعتراف به مشکل سیستم تهویه و اطفاء حریق در مترو تبریز
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از توجه ویژه شهرداری به بخش حمل و نقل و ترافیک و تسریع اتمام نواقص خط یک، تمرکز ویژه برای پیشبرد عملیات اجرایی خط دو و همچنین از آغاز عملیات اورهال دستگاه های حفارتونل های خط ۳ خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب وحیدکیا عصر امروز در اولین جلسه کاری سال ۱۴۰۲، ضمن تاکید بر رفع کامل نواقص خط یک مترو تبریز اظهار کرد: سیستم تهویه و بخشی از اطفاء حریق در خط یک جزو نواقصی است که در مرحله انجام قرار دارد اما با توجه به راه اندازی و اتمام ایستگاه‌های خط یک، مجموعه سازمان، تمرکز ویژه‌ای برای بهره‌برداری کامل از این خط در سال جدید مخصوصاً شش ماهه اول دارد.

وی افزود: بعد از حل مشکلات مربوط به نیروی انسانی و گزینش افراد صلاحیت‌دار، خدمات‌رسانی تمام‌وقت به مردم انجام می گیرد.

وحیدکیا خاطرنشان کرد: با اتمام خط یک، تمرکز سازمان برای انجام عملیات اجرایی خط دو معطوف شده است تا با رفع مشکلات و موانع موجود و تأمین منابع مالی بتوانیم طبق قولی که داده‌ایم تا دو سال آینده فاز اول این خط را در مدار بهره‌برداری قرار دهیم.

وی اضافه کرد: از این رو بودجه قابل توجهی در سال ۱۴۰۲ به این بخش اختصاص داده شده و مجموعه سازمان نیز خود را ملزم به حل مشکلات و تسریع عملیات اجرایی و عمرانی این خط می‌داند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به انجام مناقصه راه‌اندازی دستگاه‌های حفار خط ۳ بیان کرد: اورهال دستگاه های TBM خط سوم از سال قبل جزو پیگیری های اساسی ما بود که با توجه به انجام مناقصه و تعیین پیمانکار، کارها باید سریع آغاز شود.

پایان پیام/