اضافه شدن پنج دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز
اضافه شدن پنج دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز
شهردار تبریز از تحویل پنج دستگاه اتوبوس‌ جدید دیگر از سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های نو سهمیه یارانه ای وزارت کشور توسط یکی از شرکت های خودروسازی به اتوبوسرانی تبریز انتقال یافت.
وی با بیان اینکه مجموع ارزش این تعداد اتوبوس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده، افزود: ۸۰ درصد این مبلغ  به صورت یارانه ای توسط دولت و ۲۰ درصد به علاوه ۹ درصد ارزش افزوده کل مبلغ توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است.
شهردار تبریز گفت: در سال‌جاری ۷۳ دستگاه اتوبوس از این شرکت به عنوان سهمیه وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز از بابت اتوبوس‌های یارانه ای اختصاص یافته که با احتساب اتوبوس های فوق تاکنون ۱۱ دستگاه تحویل اتوبوسرانی تبریز شده است.

هوشیار با اشاره به واریز مبلغ پیش پرداخت مربوطه توسط شهرداری تبریز، از پیگیری های مستمر جهت تحویل بقیه اتوبوس‌ها در اسرع وقت خبر داد.

طی یک ماه گذشته، در دو نوبت ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز اضافه شده که با اضافه شدن پنج دستگاه جدید، این تعداد به ۱۸ دستگاه افزایش یافت.

طبق قراردادی که خرداد سال‌جاری به امضای شهرداری و یک شرکت خودروساز رسیده است، تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا توسط این شرکت خودروسازی ساخت و تحویل اتوبوسرانی تبریز می شود.

انتهای پیام /