اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند/ شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بدنبال برجسته کردن دوران منحوس پهلوی هستند
اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند/ شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بدنبال برجسته کردن دوران منحوس پهلوی هستند
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در جهاد تبیین و جنگ نرم‌افزاری، اصحاب رسانه، فرمانده رزم بوده و در خط مقدم این جبهه هستند که باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه افکنی نداشته نباشد.

به گزارش خبرنگار شمس، «سردار اصغر عباسقلی‌زاده» عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی اظهار کرد: اصحاب رسانه در جبهه‌ی مقدم جهاد تبیین بوده و در راستای مبارزه با تبلیغات و هجمه‌های همه جانبه معاندین، مخالفین و دشمنان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جانانه می‌جنگند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فعالین عرصه فرهنگی را فعالین جنگ نرم نامیدند که امروز در خط مقدم جهاد با دشمنان هستند، ادامه داد: امروز باید از انقلاب اسلامی خود دفاع کنیم چرا که این میزان از هجمه در طول جامعه بشریت سابقه نداشت البته نه از نظر اینکه تاکنون با حق و باطل روبرو نشده بودیم؛ از این جهت که در  این مدت در مقابل دشمنان دوام آورده و روبه رشد حرکت کرده‌ایم بنابراین این انقلاب، بی‌نظیر است.

سردار عباسقلیزاده افزود: در طول تاریخ اسلام، جبهه‌ی حق و باطل همواره مقابل هم بودند و انقلاب اسلامی ایران اثبات کرد که به واسطه‌ی عبرتی که از  تاریخ بشریت و اسلام داشت، توانست در مقابل جبهه‌ی باطل دوام آورده و فرازونشیب‌های زیادی را سپری کند.

وی گفت: اگر از قیام عاشورا و تاریخ اسلام عبرت نمی‌گرفتیم، نمی‌توانستیم در مقابل فتنه دشمنان دوام آوریم و فتنه‌های آنها را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: انقلابی که بر مبنای فرامین امام(ره) و سیره اهل بیت(ع) بود و توسط امام(ره) و رهبر معظم انقلاب پایه‌گذاری شد، توانست در راستای اجرای احکام الهی و زمینه‌سازی لازم، رسالتی را پیاده سازی کرده و احکام اسلام را برای رسیدن به آرمان نهایی مسلمان که ظهور امام زمان(عج) است، پیش ببرد.

وی همچنین گفت: اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی، تمامی دشمنان اسلام، با لباس دین مانند عربستان و اردن و کشورهایی با لباس ضدیت و مقابله با دین اسلام در مقابل ما قرار گرفتند و هجمه به انقلاب اسلامی وارد کرده و در مقابل انقلاب اسلامی جبهه‌گیری کردند.

این مقام نظامی اضافه کرد: امروز اگر تمامی کشورهای دنیا را بررسی کنید هیچ کشوری مانند ایران مورد هجمه، تهدید و بحران نیست؛ ناامید کردن، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف افکنی، بزک کردن دوران منحوس پهلوی و تمامی مواضع از جمله اقدامات آنها است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز کل دنیای شرق و غرب مانند ناتو، سنتو، کشورهای غرب و شرق و حاشیه نشین خلیج فارس در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده بودند که اکنون این هجمه‌ها از آن دوران نیز شدیدتر است.

سردار عباسقلیزاده بیان کرد: دوران دفاع مقدس، جهاد اصغر بود اما اکنون در جهاد اکبر هستیم و این فعالیت‌های دشمنان انقلاب اسلام شیطانی است؛ شیطانی که سوگند خورده تا تمامی انسان‌ها را فریب دهد.

وی گفت: زمانی که امام(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است شاید آن زمان مفهوم آن را به درستی درک نمی‌کردیم چراکه این حد از هجمه وجود نداشت.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اکنون نباید در پناهگاه باشیم؛ اکنون موقع دفاع است تا بتوانیم افکار جامعه را حفظ و هدایت کنیم، اظهار کرد: نقش ولایت و امام(ره) باید در راستای تبلیغ دین و پیشرفت انقلاب اسلامی کاملا مشخص باشد و بتواند با قوت، اقتدار، قدرت و هوشمندی از تمامی رسانه‌ها استفاده و دفاع کند چراکه دشمنان همواره در حال آتش افروزی هستند.

وی ادامه داد:  باید علت عدم موفقیت دشمنان ریشه‌یابی شود تا نقاط قوت خود را در جامعه تشریح و تبیین کرده و در افکار عمومی نهادینه کنیم و با همراه سازی حداکثری مردم و آسیب حداقلی روبرو شویم.

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه هدف دشمن تاثیر در اعتقاد مردم، افکار دینی و اعتقادات اسلامی است، اضافه کرد: جهاد اصغر، اکبر، جهاد با نفس و جهاد کبیر چهار مرحله‌ی جنگ با دشمنان است و دلیل اینکه در اکثر مراحل موفق بودیم، نشان از قدرت، عزت و اعتلای انقلاب اسلامی و مردم فهمیم و حاضر در صحنه‌های انقلاب بوده که توانستند تمامی بحران‌ها را رفع کرده و در صحنه باشند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر برخی از مسئولین به جای غفلت به امکانات، تجهیزات، سازماندهی و انسجام توجه کرده و متوجه حمله پلید دشمن می‌شدند اکنون در موضوعات مختلف جامعه منفعل نبودیم اما علیرغم این آسیب‌ها که بخشی از مردم جامعه مورد تهاجمات دشمنان بودند، هیچ وقت علاقه خود را از انقلاب اسلامی دور نکرده و دچار شبهه و ابهام نشدند.

انتهای پیام /