اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفری در ناحیه صنعتی صنایع‌دستی تبریز
اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفری در ناحیه صنعتی صنایع‌دستی تبریز
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با ایجاد ۱۵۶ کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی قزلجه میدان تبریز، برای ۵۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش شمس، مرتضی نیرومند اسکویی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناحیه صنعتی صنایع دستی قزلجه میدان در فضایی به مساحت ۶ هکتار در کنار آزادراه پیامبر اعظم در حال احداث است.

وی افزود: طراحی این مجموعه کارگاهی با الهام از معماری سنتی به نحوی است که همزمان با تولید، عرضه صنایع دستی نیز به صورت مستقیم انجام می‌شود تا مسافران و گردشگران عبوری در مسیر آزادراه از خدمات ارایه شده بهره مند و نسبت به خرید اقدام کنند.

نیرومند اسکویی در خصوص هزینه کرد در این ناحیه صنعتی گفت: تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و به زودی از ۲۰ واحد در حال ساخت با معماری سنتی آذربایجان بهره برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها توسط شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی آذربایجان شرقی به عنوان نمونه و جهت الگوسازی در حال ساخت می‌باشد و در آینده زمین کارگاهی نیز تحویل هنرمندان خواهد شد تا مشابه کارگاه‌‌‌های ساخته شده نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا