استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها کنترل می‌شود
استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها کنترل می‌شود
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های استان، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است و به صورت مستمر و روزانه پشتیبانی فنی جهت شناسایی و احصای آسیب‌ها و مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

به گزارش شمس، عابدین خرّم روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با همت و همکاری شبانه روزی تمامی دستگاه های مسوولان و اتحادیه ها و انجمن های صنفی به صورت بسیار مناسب در استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: فعالیت زنجیره ای از تولید کننده، تامین کننده تا توزیع کننده بسیار خوب بوده به طوری که باعث شده آرامش کلی در سطح بازار حاکم شود و دستگاه های ناظر و نظارت کننده نیز همگی پای کار هستند.

خرّم گفت: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را بسیار خوب و به موقع انجام دادند و از تک تک اصناف که با مردم ارتباط مستقیم دارند به دلیل همکاری مناسب تشکر می کنم .

وی اظهار داشت: مسوولان امنییتی و انتظامی نیز در بحث کشف قاچاق بسیار خوب عمل کردند و میزان بالای کشفیات نشان از جدیت ماموران امنیتی و انتظامی در پیشگیری از قاچاق کالا دارد که نگذاشتند این اقلام از استان خارج شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان تعزیرات نیز به عنوان دستگاه اجرا کننده قوانین به خوبی پای کار بود و اقدامات مناسبی در سطح استان انجام گرفت که تمامی اقدامات در رسانه ها به اطلاع مردم رسید.

وی با اشاره به دیدار خود با تشکل های کشاورزی استان، افزود: برنامه ریزی و انسجام در پشتیبانی از تشکل های کشاورزی موجب شده این تشکل ها نسبت به گذشته با کمترین مشکلات روبرو باشند و بانک کشاورزی نیز عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.

خرّم با اشاره به اینکه در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود نداشته و آرد خود را از بازار آزاد تامین می کنند، گفت: سازمان جهادکشاورزی و غله استان بایستی نحوه تامین آرد این روستاها را به صورت جدی پیگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: وضعیت بازار به گونه ای است که اگر دستگاه های مسوول به جد پیگیر موضوعات نباشند هر آن احتمال مشکل وجود دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی مسوولان استان در اجرای مهم ترین اهداف دولت برای ارایه خدمات دهی مطمئن، موثر و عادلانه پای کار هستند تا شاهد ایجاد رضایتمندی در بین اقشار مختلف مردم باشیم.

استفاده از کارتخوان هوشمند از روز گذشته در نانوایی های آذربایجان شرقی آغاز شده است.

مردم می توانند با استفاده از همه کارتهای بانکی و استفاده از این سیستم به شیوه معمول و با همان قیمتهای مصوب قبلی نان بخرند.
نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود.

انتهای پیام /