اساتید دانشگاه با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی امید آفرین باشند
اساتید دانشگاه با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی امید آفرین باشند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی اساتید گفت: اعضای هیات علمی و اساتید بزرگوار با توجه به مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی دربین دانشجویان و جوانان ایجاد امید کنند و با بیان گام های مثبت و اقدامات خوب صورت گرفته در جهت رفع مشکلات نیز پیش قدم باشند.

به گزارش شمس ، دکتر بهمن نقی پور، چهارشنبه، ۱۶ آذرماه، در جمع روسا ومعاونین مراکزآموزشی درمانی، روسا، معاونین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه اساتید بزرگان دانشگاه هستند و لازم است که در امر آموزش، پژوهش و درمان پیش گام باشند، افزود: مطالبه و مطالبه گری حق استاد است و از اساتیدی که نگاه انتقادی داشته و مشکلات را همراه با راه کارها بیان می کنند،سپاس گزاریم.

وی گفت: دانشگاهیان به عنوان نیروهای پیشران جامعه باید ضمن احصاء مشکلات با ارئه راه کاری علمی و عملی در جهت ایجاد آرامش در جامعه قدم بردارند و نیروی منفعل در قبال مشکلات نباشند.

نقی پور، ضمن تشکر از زحمات کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه گفت: ما معتقدیم شما اساتید ستون ها و گنجینه دانشگاه هستید و در طی یک سال گذشته با حدود یک سوم از اساتید محترم دیدار چهره به چهره داشته ایم و در اتاق شیشه ای به خدمت مشغول هستیم و گوش شنوایی برای شنیدن کلیه انتقادات، پیشنهادات و مسائل موجود داشته وداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان با تشکر از اساتید و مدیران گروه‌ها و روسای دانشکده ها و بیمارستان ها در تحقق برنامه های دانشگاه، خواستار همدلی و همکاری همگانی در حفظ جایگاه ارزشمند دانشگاه و حل مسائل در محیطی علمی و آکادمیک و به دور از حاشیه شد.

دکترعلی جنتی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیز خلاصه ای از عملکرد دانشگاه در حوزه این معاونت را مطرح کرد و از پرداخت ۱۱۰۰میلیارد تومان از بدهی های انباشته شده دانشگاه خبر داد.

دکتر جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد درمانی و تجهیزاتی دانشگاه در یکسال گذشته و همچنین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در روزهای آتی و تامین و تهیه تجهیزات پیشرفته پزشکی، گفت: ارائه خدمات به مردم از وظایف اصلی ما است و همه باید این موضوع را به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام