از لحاظ ذخایر استراتژیک در بهترین شرایط ممکن قرار داریم
از لحاظ ذخایر استراتژیک در بهترین شرایط ممکن قرار داریم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از لحاظ ذخایر استراتژیک در بهترین شرایط ممکن قرار داریم، گفت: در هر شهرستانی که نیاز به عرضه کالاهای اساسی باشد با معرفی مباشر از سوی فرماندار آماده ایم به اندازه کافی و بدون محدودیت کالاهای اساسی عرضه شود.

به گزارش شمس، محمد کلامی در حاشیه جلسه‌ی کشوری ستاد تنظیم بازار که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: روزانه از طریق تشکیل جلسات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان و کارگروه تنظیم بازار آخرین وضعیت بازار و کالاهای اساسی از لحاظ فراوانی و قیمت اقلام با حضور مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات با هدف تأمین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: پایش مستمر بازار و نظارت بر میزان عرضه، قیمت و فراوانی کالاهای اساسی در این جلسات بررسی و متناسب با نیاز بازار اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری می‌شود.

کلامی گفت: در روزهای گذشته به دلیل کمبود مرغ به دنبال افزایش عرصه مرغ در بازار بودیم که امروز نیز به دلیل فراوانی مرغ در بازار برای اینکه تولید کنندگان مرغ ضرر نکنند، به دنبال منجمد کردن مرغ‌های عرضه شده هستیم تا چرخه تولید ضرر نبیند.

وی اظهار کرد: در خصوص وضعیت نان نیز در این جلسات تصمیماتی اتخاذ شده که در دو روز گذشته اثرات آن با خلوت شدن صف‌ها مشخص است و از روز سه شنبه نیز وارد رویه عادی خواهد شد.

انتهای پیام /