حمایت جامعه اسلامی مدیران آذربایجانشرقی از سید ابراهیم رئیسی
حمایت جامعه اسلامی مدیران آذربایجانشرقی از سید ابراهیم رئیسی
اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران استان آذربایجانشرقی از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار شمس، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران استان آذربایجانشرقی در بیانیه‌ای حمایتی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی نوشت: مردم‏سالاری دینی، ارمغان بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی و ضامن استقلال و رشد و توسعه همه‏جانبه ایران اسلامی می‏باشد. جلوه بارز این مهم در انتخابات تبلور پیدا کرده و به عنوان مانور قدرت و حضور در صحنه جهاد و عبادت برای نیل به وحدت و همدلی و پیشرفت و سعادت خودنمایی می‌‏کند.

انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز با توجه به شرایط خاص کشور، آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران جهت تدبیر امور آینده و رفع تنگناها و حرکت پرشتاب در مسیر گام دوم انقلاب می‌‏باشد.

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران استان آذربایجانشرقی با درک واقعیت‏‌های جامعه و برای برون‏رفت از موانع و مشکلات، و هموار ساختن راه تعالی و پیشرفت، حمایت خود را از آیت‌‏الله رییسی اعلام می‌نماید و بر این باور است این سید جلیل‌‏القدر با ویژگی‏‌هایی همچون اراده قوی و خستگی‏‌ناپذیر و عدالت‏خواهی و خداترسی و مردم‏داری از یک ‏سو و با امتحان موفق در عرصه‏‌های حکمرانی بویژه در حمایت جدی از بخش تولید و مبارزه با فساد از سوی دیگر، گزینه مطلوب برای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد. امید است به لطف الهی و اقبال مردم شریف به این چهره خدوم، کارآمد، پرتوان و پرامید، شاهد قدرت و شوکت هرچه بیشتر برای نظام مقدس اسلامی و رفاه و سعادت بیشتر برای ملت قهرمان ایران باشیم.

اسمعیلی اکبر
رضائی فیروز
امین‌‏فرد محمد
سعادتی مسعود
آژیده پرویز
سلمانیان جهانبخش
تقی‌زاده حسین
شامی‌نژاد علی
جعفری‌آذر علی
شفق جلیل
خلفاپور تقی
طاهرفر علی
داننده علی
کیانی مهدی
راثی مهدی
محمدی تراب
راشد احد
نصرتی محمدعلی
راشد معصومه
نعمتی بهلول
وثوقی کیان

 

انتهای پیام/