از حضور مردم در ائل‌گلی و عینالی جلوگیری شود/ ستاد ملی مقابله با کرونا در رفع محدودیت‌ها عجله کرد
از حضور مردم در ائل‌گلی و عینالی جلوگیری شود/ ستاد ملی مقابله با کرونا در رفع محدودیت‌ها عجله کرد
آجودان زاده گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا باید محدودیت حضور مردم در ائل گلی و عینالی ادامه یابد.

«علی آجودان‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به رفع محدودیت‌ حضور در پارک‌ها و مناطق گردشگری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم به محدودیت‌ها پایان دهیم که کرونا ریشه‌کن شده و یا حداقل نزدیک به صفر شده باشد، اما آیا این اتفاق رخ داده است؟

وی افزود: تعداد مبتلایان کرونا همچنان با شیب ثابت در حال افزایش است اما متاسفانه ستاد ملی مقابله با این بیماری در اتخاذ برخی تصمیمات تعجیل و نادرست عمل می‌کند که نهایتاً منجر به ایجاد چندگانگی مدیریتی می‌شود.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به حضور گسترده مردم در ائل‌گلی، عون‌بن علی و سایر بوستان‌ها بعد از تصمیم عجولانه‌ی ستاد ملی مقابله با کرونا، متذکر شد: از یک طرف می‌گویند در چارچوب تصمیمات ستاد ملی عمل کنید و از سوی دیگر با رفع زودهنگام محدودیت‌ها موجب بروز مشکلات می‌شوند، بنده معتقدم باید محدودیت جلوگیری از اتراق و تردد در پارک‌ها و اماکن پرازدحام تفریحی بار دیگر اعمال شود.

وی اذعان داشت: شورای شهر تبریز همچنان به ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها و مسافرگیری بیش از ۳ نفره تاکسی‌ها را ادامه می‌دهد چراکه اگر در رفع محدودیت‌ها تعجیل شود آمار مبتلایان و جان‌باختگان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/