از انتخاب مدیر جوان و جهادی برای ارس خوشحالیم/ برابر سهم‌خواهان بایستید
از انتخاب مدیر جوان و جهادی برای ارس خوشحالیم/ برابر سهم‌خواهان بایستید
امام جمعه جلفا خطاب به مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس گفت: از چنگال سهم‌خواهان عبور کنید و جایگاه‌های مدیریتی را به افراد متخصص و متعهد دردآشنا بدهید. این رویکرد برای تقویت ارس لازم است. زیرساخت‌های گردشگری و اقتصادی را تقویت کنید و به چالش‌های بازار و گردشگری توجه کنید.

به گرارش خبرنگار شمس؛ حجت‌الاسلام هادوی، در مراسم معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس گفت: از آقای نریمان بابت زحمات‌شان در منطقه تقدیر می‌کنم و از سعید محمد بابت انتصاب مدیر جوان و انقلابی برای منطقه آزاد ارس ممنونیم و آغاز فعالیت مجید کیانی را که همزمان با دهه کرامت است به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: در سوابق‌ مجید کیانی مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس شاهد خدمات‌ افتخارآمیز بودیم که امیدوارم ادامه یابد و با مدیریت جهادی انتظار فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری را برآورده کند.

امام جمعه جلفا با بیان‌ اینکه کسبه ارس با وجود مشکلات متعدد بجای حضور در کف خیابان سختی‌ها را به جان خریدند و اجازه سوءاستفاده ندادند و حرف‌شان را مودبانه گفتند، عنوان کرد: مدیرعامل جدید با مردم و فعالین اقتصادی ارتباط صمیمی داشته باشد و حرف‌هایشان را بشنود.

وی ادامه داد: از چنگال سهم‌خواهان عبور کنید و جایگاه‌های مدیریتی را به افراد متخصص و متعهد دردآشنا بدهید. این رویکرد برای تقویت ارس لازم است. زیرساخت‌های گردشگری و اقتصادی را تقویت کنید و به چالش‌های بازار و گردشگری توجه کنید.

انتهای پیام /