ارتقای سطح دینی و سیاسی دانش‌آموزان ضروری است
ارتقای سطح دینی و سیاسی دانش‌آموزان ضروری است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ارتقای سطح دینی، سیاسی و علمی دانش آموزان با هدف ایجاد مانع در تحقق نقشه‌ها و توطئه های دشمنان، لازم و ضروری است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز سه شنبه در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز، افزود: باید توجه داشت که ارتقای سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان مدارس فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه قدرت هر کشور وابسته به علم آن کشور است و علت دشمنی کشورهای غربی با ما پیشرفت های علمی بوده است، اظهار داشت: هدف جمهوری اسلامی استقلال و پیشرفت کشور و موفقیت ما در گرو ارتقاء سطح علمی و اعتقادی دانش آموزان است.

آل هاشم ادامه داد: دانش آموزان میهن اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و اجتماعی به‌ عنوان سرمایه‌ها و نخبه‌های کشور محسوب می شوند و باید با مطالعه و آگاهی اجازه ندهیم از احساسات پاک دختران سرزمین مان سوءاستفاده شود.

وی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به امر تعلیم ، تربیت و تحصیل مطلوب دانش آموزان تاکید و اضافه کرد: ارتباط اولیا با مدارس و هماهنگی و همکاری بین آنها باید تقویت شود.

آل هاشم با اشاره به طنین انداز شدن زنگ نماز در مدارس همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت، گفت: معلمان و دانش آموزان باید در هر لحظه به فکر تعالی و یادگیری باشند.

انتهای پیام /