ارتش در تامین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده است
ارتش در تامین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده است
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور مستقر در تبریز گفت: امروز به لطف خدا ارتش با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای متخصص در تامین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده است.

به گزارش شمس، امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به مناسبت روز ارتش، افزود: امروز با شهدای هشت سال دوران مقدس و مدافعان حرم پیمان می‌بندیم راهشان را که همان اعتلای مردم و کشور است، ادامه دهیم و با اطاعت محض از فرامین رهبری در مقابل زیاده خواهان ایستادگی کنیم.

وی برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های محتلف را از اهداف مهم ارتش جمهوری اسلامی اعلام و اظهار کرد: این ارتش قهرمان، ولائی و تحت امر ولی فقیه آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را با تمام توان دارد.

امیر عظیمی اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی به همت نیروهای متعهد و متخصص خود و با فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی آماده پاسخگویی به هر یاوه گویی دشمنان است.

وی نامگذاری ۲۹ فروردین تحت عنوان روز ارتش را تدبیر حکیمانه امام راحل دانست که خط بطلان برای توطئه های استکبار جهانی بود، ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش ولایی، مکتبی، ارزشی و الهی است و در راستای ماموریت ذاتی خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور و کیان ملت شجاعانه و مقتدرانه عمل کرده است.

امیر عظیمی با تاکید بر اینکه دلاور مردان ارتشی در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن بعثی باقی بماند، گفت: انجام عملیات‌های مهم نظامی و دفاعی بزرگ شکست‌های زیادی برای ارتش بعث تحمیل کرد و ارتش جمهوری اسلامی چنان ضربات مهلکی را به دشمن وارد کرد که تا پایان جنگ و حتی بعد از آن هم توانایی نوسازی آن را نداشتند.

گفتنی است؛ امروز ۲۹ فروردین “روز ارتش جمهوری اسلامی” نام گذاری شده است.

انتهای پیام /