اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده
اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده
 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش شمس، میرهادی قره سید رومیانی در جلسه بررسی مشکلات مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: وزارت رفاه تمام تلاش خود را می کند تا مشکلات مردم مناطق زلزله زده کاهش یابد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مردم این منطقه کانکس بود، افزود: برای همین منظور ۱۰ میلیارد ریال برای خرید کانکس اختصاص یافت.

قره سید رومیانی به مشکل برودت هوا در این مناطق اشاره داشت و گفت: تعداد ۲ هزار دستگاه هیتر برقی فن‌دار نیز به مردم این مناطق اختصاص یافت. در همین راستا خرید هیترهای برقی از امروز آغاز شده و به زودی به منطقه ارسال می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تمام امکانات در خدمت مردم زلزله زده است و متناسب با امکانات ورود می کنیم و دستور شخص مقام عالی وزارت رفاه نیز ورود با تمام امکانات و بسیج خدمات است.

وی به پخت غذای گرم در این منطقه نیز اشاره داشت و افزود: ایجاد موکب پخت غذای گرم نیز در دستور کار است، متناسب با نیاز منطقه و صلاحدید استاندار آذربایجان شرقی انجام می شود.

قره سید رومیانی به تفریح کودکان زلزله زده نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد مهدکودک و فضای مناسب برای سرگرمی کودکان نیز در دستور کار است.