احداث ۳۲هزار قبر طی دو سال گذشته در وادی رحمت تبریز
احداث ۳۲هزار قبر طی دو سال گذشته در وادی رحمت تبریز
جلالی گفت: درحالی‌که سال ۹۸ تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قبر در وادی رحمت احداث شده بود که در طی دو سال گذشته این رقم به ۳۲ هزار قبر رسید.

به گزارش شمس؛ فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اظهار داشت: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در کنار افزایش ظرفیت تغسیل تا تدفین در طول بحران کرونا، شاهد تحولات زیادی در حوزه فنی و عمرانی بوده است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات عمرانی در این مجموعه خاطرنشان کرد: اعتبارات این حوزه از رقم ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ به رقم ۲۱ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال در سال ۹۹ رسید.

فرخ جلالی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی این سازمان در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است از افزایش ۵۰ درصدی این رقم در سال آتی خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به تسریع در احداث قبور با توجه به افزایش ناگهانی متوفیان به دلیل بحران کرونا تصریح کرد: درحالی‌که سال ۹۸ تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قبر در وادی رحمت احداث شده بود که در طی دو سال گذشته این رقم به ۳۲ هزار قبر رسید.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با قدردانی از زحمات مجموعه پرسنل این سازمان به ویژه واحد فنی و عمرانی در افزایش رضایت شهروندان تصریح کرد: هم اکنون همکاران این سازمان درحال احداث خیابان جدید در مجاورت بلوک ۹۵ به طول ۲۰۰ متر و عرض ۱۲ متر بوده و همزمان عملیات اجرایی برای احداث معابر بلوک‌های ۵۷ (فاز اول تا فاز چهار) بلوک ۶۵ و بلوک ۷۰ به طول ۶۰۰ متر و عرض ۱۲ متر درحال انجام است.

به گفته وی، همراه با احداث معابر جدید، عملیات عمرانی جدول گذاری و احداث کانیو به منظور هدایت آب‌های سطحی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مجموعه وادی رحمت اجرا می‌شود.

انتهای پیام /