اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به‌مناسب ایام فاطمیه
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به‌مناسب ایام فاطمیه
نصیربیگی گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه نخستین مسابقه عکس فاطمی، همایش بزرگ بصیرت فاطمی، احداث شهرک فاطمی بیت الاحزان فاطمه و برنامه‌های متنوع دیگر از ۲۸ اذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمس، صبح امروز نشست هم اندیشی فرهنگ و رسانه با حضور جمعی از اهالی رسانه در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

«امیر نصیربیگی» در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به‌مناسب ایام فاطمیه در سطح شهر تبریز گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه نخستین مسابقه عکس فاطمی، همایش بزرگ بصیرت فاطمی، احداث شهرک فاطمی بیت الاحزان فاطمه و برنامه‌های متنوع دیگر از ۲۸ اذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در ادامه گفت: جشنواره عکس فیزوزه که در سال‌های قبل برگزار شده در سال اینده در قالبی جدید و با همان عنوان “عکس فیروزه” برگزار خواهد شد و از استعدادهای درخشان هنرمندان تبریز بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای دانش آموزان کاری دشوار است، اما برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ویژه برای دانش آموزان به دنبال تعامل و تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش هستیم.

نصیربیگی در خصوص برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز گفت: اجرای هفته‌های فرهنگی جز وظایف سازمان است و برای سال جدید به منظور معرفی شهر تبریز در بخش‌های سرمایه گذاری و گردشگری، در شهرهای خواهرخوانده و کشورهای دیگر و همچنین به‌صورت هدفمند و هوشمندانه، پیشنهادهایی برای تصویب ارائه داده شده است.

گفتنی است؛ برگزاری نخستین مسابقه عکس فاطمی، همایش بزرگ کتابت «نور فاطمی»، نخستین سوگواره استانی همراه با برگزاری تئاتر میدانی، تعزیه، نمایش‌های آیینی، برگزاری همایش بزرگ بصیرت فاطمی، برگزاری پنجمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز، احداث شهرک فاطمی بیت الاحزان فاطمه، برگزاری کارگاه و نمایشگاه نقاشی و گرافیک با موضوع شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان «نقش مانا» از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در ایام فاطمیه می‌باشد.

انتهای پیام /