اجحاف در حق نقش اول فیلم «آتابای»/ انتقاد نیکی کریمی از بی‌توجهی به هادی‌ حجازی‌فر در جشنواره فجر
اجحاف در حق نقش اول فیلم «آتابای»/ انتقاد نیکی کریمی از بی‌توجهی به هادی‌ حجازی‌فر در جشنواره فجر
به‌زعم تحلیلگران و کارشناسان حوزه فیلم و سریال، درج نام هادی حجازی‌فر میان کاندیداهای نقش اول جشنواره فیلم فجر حداقل کاری بود که هیئت داوران می‌توانست انجام دهد.

به گزارش خبرنگار شمس، عدم انتخاب «هادی حجازی‌فر» به‌عنوان کاندیدای نقش اول مرد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر موجی از انتقادات را به همراه داشت و رسانه‌های حوزه فرهنگی و کارشناسان سینما و تلویزیون از بی‌توجهی هیئت داوران به نقش ارزنده حجازی‌فر در فیلم «آتابای» انتقاد کردند.

نیکی کریمی کارگردان فیلم سینمایی «آتابای» به نامزد نشدن هادی حجازی فر در جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد و نوشت: کار جشنواره فجر تمام می‌شود و در آستانه اختتامیه فجر و با احترام به رای داوران و باقی همکاران، کاندیدا نشدن هادی حجازی فر در رشته بازیگری و فیلمنامه نویسی در آتابای برایم علامت سوال بزرگی ایجاد کرده است؛ چون آگاه هستم زمانی که سختی و بار یک فیلم بر روی دوش یک بازیگر قرار می‌گیرد که با ظرافت و به دور از غلو، جزییات شخصیت پردازی نقشی سخت و پیچیده را با یک بازی زیر پوستی و به درستی اجرا که نه، زندگی می‌کند، نادیده گرفتنش تقریبا غیر ممکن است. همینطور و مهم‌تر از آن در زمینه فیلمنامه، فیلمنامه‌ای جدید و نو بدون کلیشه‌ها و تکرار‌های مرسوم و رایج.

انتهای پیام/