اجتماعات بی‌پایان در ادارات تبریز/ کرونا به طرح فاصله‌گذاری مسئولان می‌خندد!
اجتماعات بی‌پایان در ادارات تبریز/ کرونا به طرح فاصله‌گذاری مسئولان می‌خندد!
طی روزهای اخیر در ادارات مختلف تبریز شاهد ازدیاد جمعیت بوده‌ایم، موضوعی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تدبیر مسئولان را برای مقابله با کرونا زیر سوال می‌برد.

اجتماعی شمس: اجتماعات در تبریز پایانی ندارد، یک روز شهروندان برای خرید مرغ ارزان سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازند و مقابل مغازه تجمع می‌کنند و روز دیگر در نظام مهندسی برای پیگیری پرونده‌ها ازدحام می‌شود. اداره کار تبریز هم که هر روز پذیرای جمعیت عظیمی از بیکاران است که به بهانه کرونا اخراج شده‌اند.

اولین روز هفته جاری با بی‌تدبیری وزارت ارتباطات با تجمع مردم مقابل دفاتر پیشخوان جهت خرید سیمکارت رایگان آغاز شد و حال در دومین روز هفته تصویری به مجتمع رسانه‌ای شمس ارسال شده است که حکایت از تجمع متقاضیان مسکن ملی مقابل اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی دارد!

گویا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات معنا ندارد و اگر هم داشته باشد برای پرسنل است نه ارباب رجوع. هرچه که هست با وضعیت موجود نمی‌توان انتظار کاهش آمار مبتلایان کرونا و بهبود شرایط را داشت و چنانچه اوضاع به همین منوال ادامه یابد باید منتظر بروز فجایع بدتر از این بود.

از مدیریت عالی استان و مدیران کل انتظار می‌رود پاسخ قانع کننده‌ای در قبال علت عدم اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ارائه دهند.

انتهای پیام/