اجازه سیاه‌نمایی علیه چهره اقتصادی آذربایجان‌شرقی را نخواهیم داد
اجازه سیاه‌نمایی علیه چهره اقتصادی آذربایجان‌شرقی را نخواهیم داد
صابر پرنیان گفت: برخی گزارش‌های منتشر شده در مجامع مختلف را قبول نداریم و اجازه سیاه نمایی چهره اقتصادی استان را نخواهیم داد.

به گزارش شمس، صابر پرنیان با حضور در جمع اعضای اتحادیه صنفی طلا، جواهر، نقره و سکه تبریز افزود: سرمایه گذاری و تکمیل زنجیره تولید در هر یک از بخش‌های تولیدی و صنعتی استان منجر به خلق ثروت و در نهایت رفاه و آسایش عمومی خواهد بود.

وی با بیان این که بخش معدن و صنایع معدنی در آذربایجان شرقی مورد غفلت قرار گرفته است، اظهار کرد: تمرکز بر روی توانمندی های بخش بازرگانی و معدن از مهمترین برنامه های اقتصادی استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تکمیل زنجیره تولید در مس سونگون در آینده نزدیک اثرات مثبت اقتصادی بسیار خوبی به همراه خواهد داشت به طوری که عوارض و مالیات حاصل از فروش مس سونگون تا ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال به گردش مالی استان اضافه خواهد شد.

پرنیان افزود: تزریق منابع مالی جدید به صنایع و صنوف مختلف برای تحقق حمایت از سرمایه گذاری جدید را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: هر چه قدر صنوف به سمت مطالبه مصالح ملی و مردم حرکت کنند به همان قدر گفتمان توسعه به خوبی شکل خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برخی گزارش‌های منتشر شده در مجامع مختلف را قبول نداریم و اجازه سیاه نمایی چهره اقتصادی استان را نخواهیم داد.

لازم به ذکر است؛ ایجاد شهرک تخصصی طلا و جواهر، تامین مواد اولیه از منابع معدنی محلی و منطقه ای، استقرار صندوق‌های مکانیزه، مالیات بر ارزش افزوده، تامین منابع مالی برای افزایش سرمایه در گردش، حمایت های لازم از کارگاه های تولید طلا و جواهر، تسهیل واردات ماشین آلات و فراهم کردن زمینه آسان صادرات از جمله موضوع ها و دغدغه‌های مطرح شده در این جلسه از سوی اصناف طلا و جواهر تبریز بود.

انتهای پیام /