اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو ۴ شنبه «رایگان» هستند
اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو ۴ شنبه «رایگان» هستند
شهردار تبریز از ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌های بی‌آرتی و قطار شهری تبریزبه مناسبت ۲۹ دی، روز ملی هوای پاک خبر داد.

به گزارش شمس، عباس رنجبر اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در راستای توجه به محیط زیست شهری، کاهش آلودگی هوا و بهره‌مندی شهروندان از هوای پاک، اقدام به ارائه خدمات رایگان در ناوگان حمل و نقل عمومی به مناسبت ۲۹ دی روز ملی هوای پاک می‌کند.

وی افزود: در کنار این موضوع، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دیگری نیز به مناسبت روز ملی هوای پاک و برای اشاعه فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در دست اجرا داریم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تبریز برای حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برنامه‌های خود در این راستا را معطوف به مناسبت خاصی نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: بهره‌مندی از هوای پاک حق همه شهروندان است و ما به عنوان مدیریت شهری تبریز وظیفه داریم تمامی امکانات شهرداری  را برای نیل به این امر بسیج کنیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات رایگان در ناوگان حمل و نقل عمومی در روز ملی هوای پاک، تلاش داریم موضوعاتی که در حوزه آلودگی هوای شهر تبریز به مجموعه شهرداری مرتبط است، به صورت ریشه‌ای حل کنیم.

وی یادآور شد: نوسازی، بهسازی، تجهیز و  تعمیر اتوبوس‌های شهری، دفن اصولی پسماندهای شهری از جمله اقدامات اساسی ما در این حوزه خواهد بود.

انتهای پیام /