اتمام نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها تا پایان هفته/ قیمت بلیط هواپیما در تبریز مثل روال قبل است
اتمام نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها تا پایان هفته/ قیمت بلیط هواپیما در تبریز مثل روال قبل است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی در خصوص افزایش بلیط هواپیما در تبریز گفت: قیمت‌ها مثل روال سابق بوده و مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش شمس، محمد کلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند که از هفته گذشته در نانوایی‌های استان آغاز شده تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد.

وی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می‌شوند و  تمام تراکنش‌ها قابل رهگیری است، افزود: اجرای این طرح در قالب اتاق عملیات با حضور شرکت پست، بانک سپه، اداره‌کل امور مالیاتی، شرکت غله و اتحادیه نانوایان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی در خصوص افزایش بلیط هواپیما در تبریز متذکر شد: قیمت‌ها مثل روال سابق بوده و مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/