آیت‌الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است/ دشمن را در داخل کشور خود زمین گیر کردیم
آیت‌الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است/ دشمن را در داخل کشور خود زمین گیر کردیم
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سید شریف آیت‌الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده و شانه زیر بار کار داده تا مشکلات را حل کند و همه باید کمک کنیم، باید مراقب فضای مجازی و پیاده نظام‌های آنها در این فضا باشیم تا ذهن‌ها را مشغول نکند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام رضا تقوی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تبریز در مصلای امام خمینی (ره) در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس در تبریز با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام راحل بوده و آن امام بزرگوار می.خواست جهانیان را نسبت به موضوع فلسطین حساس کند که در این سرزمین ظلم بزرگی شده است و اگر مسلمانیم نباید در این موضوع بی‌تفاوت باشیم، باید عکسالعمل مقتضی به ظلم و ظالم انجام دهیم.

وی با تمجید از حضور وسیع و گسترده مردم تبریز در راهپیمایی روز جهان قدس، گفت: این حضور یکی از پیام‌های بسیار مهم و تاثیرگذار روز جهانی قدس به جهانیان است که ما همواره پشتیبان فلسطینی‌ها هستیم که گامی بسیار مهم در جهت آزادی قدس شریف است.

تقوی، اتحاد و همبستگی بین مسلمانان و ملت‌های آزادی خواه بر حول محور قدس را از جمله ویژگی‌های بسیار مهم روز جهان قدس برشمرد که ظرفیت بزرگی برای کل جهان به حساب می‌آید و در آن همه ملت‌ها، فرهنگ‌ها  و پیروان ادیان مختلف در این روز دور هم جمع می‌شوند.

وی همچنین پیوند بین انقلاب اسلامی مردم ایران و انقلاب فلسطینی‌ها را از دیگر ویژگی‌های روز جهان قدس بیان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و مقام رهبری فلسطین در تفکر مردم جهان جایگاه خاصی پیدا کرده و مدافعان راه آزادی فلسطین زبانزد شده‌اند، مثل جوانان غیور غزه و حتی کرانه رود اردن که اسرائیلی‌ها را مجبور به فرار می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز جوانان غزه مجهز به موشک شدند و با قدرت بازدارندگی خود می‌توانند به قلب اسرائیل هجمه کنند؛ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خوب می‌داند که زمان بزن و در رو نیست و از اربیل تا سرزمین‌های اشغالی آنها را در نظر داریم و این قدرت مقاومت است.

وی متذکر شد: روزی را خواهیم دید که اسرائیل نابود شده و صهیونیستها از فلسطین بیرون کشانده می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مشکلات و گرانی‌ها وجود دارد اما در سطح بین‌الملل دستاوردهای انقلاب بالاتر از این حرف‌هاست. با همدلی مردم و مسوولان و قوای سه‌گانه، مشکلات کشور حل خواهد شد.

تقوی گفت: اینکه تحریم‌های دشمنان هم نتوانست کاری برای آنها کند چون ما خودمان را شناختهایم و  پشت سر رهبری وحدت خود را حفظ و مشکلات درون را حل می‌کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه ما دشمن را در داخل کشور خود زمین گیر کردیم، بیان داشت: دشمنان با ناتوی فرهنگی در فضای مجازی با تهمت، دروغ پراکنی و متهم کردن نظام می‌خواهند ذهن‌های جوانان امروز را به خود مشغول کنند.

وی افزود: سید شریف آیت الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده و شانه زیر بار کار داده تا مشکلات را حل کند و همه باید کمک کنیم، باید مراقب فضای مجازی و پیاده نظام‌های آنها در این فضا باشیم تا ذهن‌ها را مشغول نکند.

انتهای پیام/