آگهی مناقصه عمومی تقاطع غیرهمسطح کرکج منتشر شد
آگهی مناقصه عمومی تقاطع غیرهمسطح کرکج منتشر شد
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از انتشار آگهی مناقصه عمومی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح (دوربرگردان) کرکج خبر داد.

به گزارش شمس، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح (دوربرگردان) کرکج به مناقصه گذاشته شد و شرکت‌های دارای صلاحیت حداقل پایه ٣ در رشته راه باند و فرودگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه معاملات دولت (ستاد) نسبت به اخذ اسناد مناقصه اقدام کنند.

شریفی افزود: پس از اتمام مطالعات ژئوتکنیک، مدلسازی سازه‌ای و طراحی مرحله اول و دوم تقاطع غیر همسطح بلوار بسیج با کرکج و تکمیل اسناد مناقصه، برآورد تکمیلی و نقشه‌های نهایی، آگهی مناقصه واگذاری پروژه به پیمانکار جهت آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار تفاهم نامه اولیه ۳۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال منتشر شد.

او با اشاره به مشخصات و جزئیات این پروژه گفت: این پروژه، به شکل دوربرگردان غیر همسطح  بتنی – فولادی به طول کل ۴۸۰ متر، طول رمپ شمالی و جنوبی ۱۲۵ متر در جاده تهران و ابتدای محله کرکج، اجرایی می‌شود.

شریفی با اشاره به مزایا و ضرورت اجرای این پروژه تصریح کرد: از مزایای این طرح می توان به همگونی نسبی فولادی و بتنی و موجود بودن تمامی مصالح مورد نیاز پروژه در کشور، در اختیار داشتن تکنولوژی ساخت و اجرای آن نزد بسیاری از پیمانکاران و افزایش سرعت اجرای رمپ‌ها با استفاد از خاک مسطح اشاره کرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس پایگاه اینترنتی www.setadiran.ir و یا تماس با شماره ۰۴۱۳۴۷۶۹۵۸۳ نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.

انتهای پیام /