آه کردهای مظلوم ترکیه و حامیانش را می‌گیرد/ اردوغان ملعون در حال خونریزی است
آه کردهای مظلوم ترکیه و حامیانش را می‌گیرد/ اردوغان ملعون در حال خونریزی است
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با اشاره به جنایت های اخیر ترکیه در حمله به کردهای سوریه، گفت: سازمان ملل در مقابل جنایت علیه کردهای سوریه خود را به خواب زده است.

به گزارش شمس، «محسن بیگلری» در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: درد امروز کردهای سوریه دل همه انسان‌های آزاده را به درد آورده است، این جنگ و خونریزی‌های اخیر کاری کرده که تبعیض، بیکاری، فقر و نابرابری از یادمان برود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه‌های ما یک روز در بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه توسط صدام ملعون، یک روز درد حمله داعش به شنگال و کوبانی و یک روز درد عفرین است؛ امروز نیز حمله ناجوانمردانه ترکیه به کردهای بی پناه سوریه را شاهدیم.

وی افزود: سازمان ملل و کشورهای اروپایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز خود را به گیجی و خواب زده‌اند و ظاهراً خبر از حمله اردوغان ملعون به مردان، زنان و کودکان سوریه‌ای ندارند، این است حقوق بشر آنها، آه کردهای مظلوم نه تنها ترکیه بلکه اروپایی‌های بی‌وجدان، آمریکا و اسرائیل را نیز می‌گیرد.

بیگلری در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از دکتر لاریجانی به خاطر لغو سفر به ترکیه از نمایندگان مردم در مجلس که بیش از ۱۵۰ نفر از آنها بیانیه حمایت از کردهای سوری را امضا کرده‌اند، قدردانی می‌کنم./

انتهای پیام/