آموزش‌وپرورش خواستار افزایش کرایه‌ها شد/ افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در گرو موافقت شورا
آموزش‌وپرورش خواستار افزایش کرایه‌ها شد/ افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در گرو موافقت شورا
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس در این جلسه نهایی و برای بررسی و تصویب به صحن شورای فرستاده می‌شود.

به گزارش شمس، محمد اشرف نیا در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: اولین دستور جلسه نامه آموزش و پرورش در خصوص افزایش هزینه سرویس مدارس بوده که براساس ماده ۱۸ تصمیماتی گرفته و برای تصویب به صحن ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران در خصوص مسائل آموزش و پرورش دغدغه دارند، ادامه داد: مهم ترین موضوع در این حوزه سرمایه گذاری و تقویت نیروی انسانی ماهر است، اگر سرمایه گذاری اصولی صورت گیرد دانش آموزان از آموزش استاندارد برخوردار بوده و در بزرگسالی با مشکل مواجه نمی‌شوند.

اشرف نیا ابراز کرد: آموزش و پرورش اصلی ترین متولی تربیت دانش آموزان به شمار می‌رود که در این راستا باید مسئولان این حوزه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا فرهنگ صحیح در بین خانواده ها رایج شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز در خصوص مدارس غیرانتفاعی اظهار کرد: متاسفانه امروزه مدارس غیرانتفاعی را در محیط های ناآرام و حتی داخل کوچه ها دایر می کنند که این نوعی به روحیه دانش آموزان اثر می گذارد زیرا کودکان و نوجوانان نیازمند نشاط هستند.

وی همچنین در خصوص افزایش ۲۰ درصدی نرخ سرویس مدارس که از سوی نماینده آموزش و پرورش استان ارائه شده بود، اظهار داشت: این نرخ سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشت، اینک طرح ۲۰ درصدی شاید کمی بیشتر باشد؛ معتقدم در این جلسه تصمیم به ۱۸ درصدی شدنش بگیریم و برای تصویب به اعضای شورا ارسال کنیم تا نتیجه قطعی از جانب آنها  تایید شود.