آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی اعلان جنگ کرد/ منافع آمریکا در اقصی‌نقاط جهان مورد تهدید است
آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی اعلان جنگ کرد/ منافع آمریکا در اقصی‌نقاط جهان مورد تهدید است
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: آمریکا به طور رسمی نسبت به ایران اعلان جنگ کرده است.

«احمد علیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس درباره پیامدهای شهادت سپهد قاسم سلیمانی در منطقه اظهار داشت: دولت آمریکا با به مسئولیت گرفتن ترور سپهبد قاسم سلیمانی، به طور رسمی نسبت به ایران اعلان جنگ کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: قاسم سلیمانی دلیل اصلی نابودی داعش بود و آمریکا با ترور این شخصیت مهم، به جهانیان نشان داد که خود تروریست و حامی تروریست است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از آمریکایی‌ها، متذکر شد: با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تعداد زیادی از سربازان آمریکایی از بین خواهند رفت؛ هر زمانی و در هرجای دنیا بخواهیم می‌توانیم به منافع آمریکا آسیب برسانیم.

وی توضیح داد: آمریکا در صدد از بین بردن وحدت ملی و نیروی موشکی ایران است و می‌خواهند ایران را همچون قبل انقلاب ۱۳۵۷ زیر سلطه خود قرار دهند اما مردم ایران با هوشیاری کامل ضربه محکمی بر دهان آمریکا زده‌اند.

این نماینده مجچلس گفت: آمریکا دیگر اعتباری در بین جهانیان ندارد و انتقام سختی از تروریست‌های آمریکایی خواهیم گرفت.

وی درباره اینکه شهادت قاسم سلیمانی چه تاثیری در سیاست داخلی کشور بوجود می‌آورد، عنوان کرد: پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آثار قابل توجهی در سیاست‌های داخلی کشور ایجاد می‌شود که صد درصد به ضرر آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/