آمادگی دستگاه‌های مسئول آذربایجان‌شرقی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
آمادگی دستگاه‌های مسئول آذربایجان‌شرقی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بر آمادگی دستگاه‌های مسئول استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: تأمین امنیت زائران، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل‌ونقل از اقدامات ضروری در این زمینه است.

به گزارش شمس، تراب محمدی در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زیادی از علاقه‌مندان قصد شرکت در آئین معنوی پیاده‌روی اربعین را داشته باشند؛ بنابراین ستاد استانی و دستگاه‌های مسئول باید آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران را داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت‌های ستاد اربعین استان، گفت: ۱۷ کمیته در قالب این ستاد فعال هستند تا خدماتی را که برای زائران تعیین شده به سرانجام برسانند و عملکرد آنها نیز به طور مداوم بررسی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تأمین امنیت، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل و نقل از موارد مهمی هستند که باید به بهترین شکل ممکن در ایام اربعین حسینی انجام شوند.

وی با بیان این‌که حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع)، خاری در چشم استکبار جهانی است، افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای این آئین معنوی، ایجاد همبستگی، وفاق، همدلی و انتقال فرهنگ‌ها بین شیعیان و مسلمانان است.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارش عملکرد کمیته‌های ستاد اربعین حسینی ارائه شد.

انتهای پیام /