آمادگی تبریز برای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال جهان
آمادگی تبریز برای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال جهان
رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز گفت: تبریز در یک سال اخیر در چند رویداد بزرگ آسیایی و بین‌المللی میزبان سربلندی بود.

به گزارش شمس، شهرام دبیری در گفت‌و‌گو با سایت اداره کل ورززش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم در تبریز برگزار شد که میزبانی مطلوب این مسابقات برگ زرینی دیگر بر افتخارات این شهر افزود.

وی گفت: برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال گذشته و هندبال جوانان آسیا در ۲ سال پیش به همراه رویدادهای بزرگ دیگری همچون میزبانی تراکتور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، حاکی از طرفیت قابل ذکر این شهر در برگزاری مسابقات ورزشی داشته و می‌توان تبریز را در ردیف شهرهای موفق در امر میزبان مسابقات بین‌المللی ذکر کرد.

وی با تمجید از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: خوشبختانه در راس ورزش استان یک فرد ورزشی دلسوز قرار گرفته و آقای بهتاج منشا خدمات مثبتی در ورزش آذربایجان‌شرقی شدند.

دبیری به اهمیت جذب توریسم ورزشی به واسطه میزبانی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرده و عنوان ساخت: یکی اهداف شورای اسلامی جذب توریسم است که علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، به افزایش درآمد شهر منجر می‌شود که تبریز در بحث جذب توریسم ورزشی موفق عمل کرده و این می‌تواند تداوم داشته و در سال‌های آتی شاهد میزبانی‌های بیشتری از این شهر در مسابقات ورزشی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز گفت: امیدوارم در آینده شاهد میزبانی تبریز در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان باشیم و قطعا تبریز می‌تواند میزبان این مسابقات در سطح مطلوب را بوده و رضایتمندی تیم‌های مهمان را کسب کند.