آماده‌سازی صفّه ضلع شمالی مقبره‌الشعرا تا دو ماه آینده
آماده‌سازی صفّه ضلع شمالی مقبره‌الشعرا تا دو ماه آینده
شهردار تبریز از آماده‌سازی و تکمیل صفّه ضلع شمالی مقبره الشعرا تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار با بیان این مطلب اظهار کرد: آثار تاریخی ثبت شده در تبریز تقریبا با هیچ کلانشهر دیگری برابر نیست و علاوه بر آن ظرفیت‌های طبیعی مثل چهار فصل بودن، شعرا و ادبای بزرگ و … در این دیار بوده‌اند که باید به این موارد نیز توجه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ۳۰۰ وظیفه به طور مستقیم و غیر مستقیم در طول روز بر عهده شهرداری بوده که برای همه اقشار و سنین است. نقاط ضعف و قوت در مدیریت شهری در همه شهرها حاکم بوده و تنها مختص تبریز نیست. اگر بخواهیم در کلانشهر تبریز به نقاط قوت نگاه کنیم، شاید برگرفته از شهرداری نیست بلکه از فرهنگ غنی و با ارزش مردم تبریز نشات می‌گیرد.

هوشیار ادامه داد: در حوزه‌های اجتماعی عملکرد خوبی داشته‌ایم که ناشی از فرهنگ بالای مردم تبریز است. در موضوعاتی مثل تکدی‌گری، معتادان متجاهر و کودکان کار در تبریز چالش جدی وجود ندارد و این موارد پر رنگ نیستند و موارد معدود را نیز سعی کرده ایم تا مدیریت شود.

شهردار تبریز با اشاره به نقاط ضعف موجود خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌ها ضعف وجود دارد که این ضعف در همه کلانشهرها یکسان است که از جمله می‌توان به عدم وجود درآمدهای پایدار اشاره کرد.

وی با بیان اینکه درآمدهای پایدار شهر تبریز کمتر از ۱۵ درصد است، افزود: سعی کرده ایم در این دوره درآمدهای پایدار را با توجه به ظرفیت‌های غنی تبریز ارتقا داده و از موضوع تراکم به مرور زمان فاصله بگیریم.

انتهای پیام /