آل‌هاشم: شیوه انتخاب هیئت امنای مساجد را تغییر دهید/روحانی‌نژاد: گاندو آنچه در کشور رخ داده بود را نشان داد!
آل‌هاشم: شیوه انتخاب هیئت امنای مساجد را تغییر دهید/روحانی‌نژاد: گاندو آنچه در کشور رخ داده بود را نشان داد!
مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش شمس، مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف آذربایجان‌شرقی با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون امور استان‌های اوقاف اظهار داشت: از زحمات مدیرکل سابق اوقاف تشکر می‌کنم و امیدوارم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نیز که سابقه حضور در راس اداره اوقاف اردبیل و آذربایجان‌شرقی را پیش از این برعهده داشتند در این رده موفق باشند.

وی با اشاره به مواضع دولت در قبال کشورهای مستکبر نیز گفت: مواضع دولتی‌های و رئیس جمهور امروز قابل تایید است اما آنچه در کشور رخ داده همان است که در سریال گاندو نشان داده شد!

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نیز در این مراسم عنوان کرد: از همه کسانی که در اوقاف و رسانه‌ها خدمت می‌کنند درخواست دارم تا در جا انداختن فرهنگ وقف تلاش کنیم زیرا بسیاری آماده‌اند و اگر روی آنها کار شود به این فرهنگ زیبا روی می‌آورند.

وی ادامه داد: به طور مثال آقای مردانی آذر بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در دست احداث دارند که در کشور بی نظیر است و اگر فرهنگ وقف جا بیفتد چنین اقداماتی بیش از پیش دیده می‌شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به احیای موقوفات بعد از انقلاب گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای موقوفات بود؛ زیرا بسیاری از موقوفات از بین رفته بودند.

وی در خصوص تعیین هیئت امنای مساجد نیز خطاب به مسئولین عنوان کرد: در ارتباط با تعیین هیئت امنای مساجد کاری کنید چون هیت امنای مساجد با روحانی، پایگاه مقاومت و حتی خودشان مشکل دارند؛ شیوه‌ای برای انتخاب هیئت امنا تعیین کنید که روحانی مسجد درگیر این مسائل نشود.

در پایان این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی تصریح کرد: خوشحالم که در مسیر خدمت مداری سربازی کوچک برای ولایت باشم اما نباید زحمات گذشتگان را فراموش کنیم زیرا اگر تلاش گذشتگان نبود امروز از موقوفه خیر النسا اثری وجود نداشت.

مدیرکل جدید اوقاف آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: احیای موقوفات پاسداشت میراث گذشتگان در راستای بهره وری است و ما در چله دوم انقلاب در راستای بیانه گام دوم انقلاب یاری رسان دولت خواهیم بود و از مواضع ضداستکباری دولت حمایت می‌کنیم.