آلودگی هوا تنلگری به مسئولان است/ دولت زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را فراهم کند
آلودگی هوا تنلگری به مسئولان است/ دولت زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را فراهم کند
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز آلودگی هوا را تلنگری برای مسئولان شهری و دست اندرکاران کشوری دانسته و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای حل این مشکل شد.

به گزارش شمس، سونیا اندیش امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: سال ها است که تبریز هم مانند سایر شهرها با مشکل آلودگی هوا مواجه بوده و در ۱۰ روز گذشته این مسئله باعث تعطیلی های مدارس نیز شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: برای مقابله با آلودگی هوا حمل و نقل عمومی در شهر باید توسعه یافته و دولت زمینه نوسازی ناوگان آن را فراهم سازد تا ما شاهد تسهیل در رفت و آمد عمومی در شهر باشیم و به دنبال آن رضایت مردم نیز جلب شود.

او از توسعه فضای سبز به عنوان دیگر راهکار مقابله با آلودگی هوا یاد کرده و خاطرنشان ساخت: سال آینده به نام سال فضای سبز تبریز نامگذاری شده که امیدواریم هم مردم و هم مسئولان توجه بیشتری به آن داشته باشند تا گامی در راستای احیای مجدد باغ شهر تبریز باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای سخنان خود سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و قهرمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز را در مسابقات کشور تبریک گفت.