آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی
آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی
در آستانه بازگشائی مدارس و آغاز رسمی سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش شمس، در متن پیام جعفر پاشایی به‌مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز رسمی سالتحصیلی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگربوی لبخند دانش آموزان٬ بوی درس و کلاس و مدرسه و بوی رفاقت ها و رقابت ها به مشام می رسد و خبر از بازگشایی مدارس می دهد.

سالتحصیلی گذشته به اضطرار مهمانی ناخوانده آموزش حضوری را تعطیل و بستر نوین آموزش در فضای مجازی را سبب شد و همدلی و همراهی خانواده و مدرسه این مسیر پرمشقت را به آغازی دیگر گره زد تا بار دیگر عطر مهربانی در کشور به مشام برساند.

در بهار تعلیم و تربیت که متفاوت از سال های گذشته است فعالیت های مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و برنامه های پیش بینی شده برای وضعیت های مختلف با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی، پوشش تحصیلی حداکثری و ارتقاء کیفیت تحصیلی با تکیه بر توان و ایثار معلمان، مربیان و هنرآموزان بعنوان مجاهدان آموزش در کنار مدافعان سلامت  و با بسیج مردمی صورت خواهد گرفت.

امیدوارم امسال نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های مقام عالی وزارت نسبت به شرایط حساس کرونایی و با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین٬ شاهد رشد روز افزون نظام مقدس تعلیم و تربیت باشیم و تقارن ماه محرم با آغاز بازگشایی مدارس فرصتی باشد تا بتوانیم دانش آموزانی پاکدل و پاک طینت و عاشق اهل بیت (ع) و مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز در طراز جمهوری اسلامی تربیت نماییم.

انتهای پیام