آغاز بسیج همگانی ضدعفونی شهر برای پیشگیری از ویروس کرونا
آغاز بسیج همگانی ضدعفونی شهر برای پیشگیری از ویروس کرونا
شهردار تبریز از آغاز عملیات مشترک و گسترده ضدعفونی و پاکسازی نقاط مرکزی تبریز با بسیج همگانی دستگاهها و نهادهای مختلف و همکاری مستمر مجموعه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، ایرج شهین‌باهر با بیان این مطلب اظهار کرد: این بسیج همگانی با حضور عوامل، تجهیزات و ماشین آلاتی از خدمات شهری شهرداری تبریز، سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه عاشورای تبریز از شب گذشته با ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر تبریز آغاز و ادامه می‌یابد.

او ضدعفونی شهر را در راستای ایجاد آرامش و امنیت روانی برای شهروندان عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های انتظامی و نظامی همچون سپاه، ارتش، نیروی هوایی، آتش نشانی، پدافند، نیروی انتظامی و… گرد هم آمده اند تا در این بحران نیز مثل مواقع دیگر با همراهی، کنار یکدیگر باشند.

ایرج شهین‌باهر تصریح کرد: با اتحاد، همت و همدلی که امروز شاهد آن هستیم، دست به دست هم داده و تا رفع این بیماری، ویروس کرونا را نیز شکست می دهیم.

شهردار تبریز خواستار شد: همان طور که متخصصین امر نیز تاکید دارند از شهروندان تقاضامندیم در خانه بمانند چرا که این بیماری براحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود هر اندازه شهروندان برای مسائل غیر ضروری از خانه خارج نشوند به نفع  خودشان است.

  • منبع خبر : شهردار تبریز خبر داد: